dengan basikal aku menjelajah

Tapi lagi best bila baca dan tengok gambar-gambar dan video yang dia post sepanjang dia mengembara. Look out for more news on the world of biking here on Moocycle.


Dengan Basikal Aku Menjelajah Trailer 2012

Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E2 - Cycling Towards Northern Iceland.

. Filmed Edited by me. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E3 - Cycling In Southern Iceland. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E6 - Arctic Circle and Aurora Borealis.

Dengan Basikal Aku Menjelajah is a documentary on Zahariz roaming alone with his trusted bicycle in Scandinavia getting to nowhere. All footages were taken by Zahariz on this one man expedition. Sebagai orang percaya Tuhan sudah menentukan standar yang tinggi atas hidup kita yaitu untuk menjadi pribadi yang sempurna dalam segala sesuatu 2 Korintus 8.

Tuhan Berilah Aku Kekuatan kata semangat daripada Haji Marzuki. This video was shot around midnight Iceland time but it was not hard for me to get around as the night is as bright as day due to the Midnight Sun. When the snow started to melt I then continued my journey on horseback watching the nomadic life under the shadow of the Tien Shan.

Playlist Dengan Basikal Aku Menjelajah. Kalau kamu adalah seorang karyawan berarti kamu harus melakukan pekerjaanmu dengan maksimal. Stumbled upon Zahariz Khuzaimahs trailer of his travelogue show Dengan Basikal Aku Menjelajah where he rode to Tien Shan Mountains and wielded his forest skis up the impossible slope.

Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E8 - The End of the Journey. DENGAN BASIKAL AKU MENJELAJAH. Zahariz Khuzaimah seorang petualang asli Kuala Lumpur Malaysia menjelajah Eropa hanya dengan sepeda.

Saint Edward State Park - South Lawn. This documentary is unscripted as Zahariz will react to his surroundings and people spontaneously. Upon returning to Kyrgyzstan I then started my journey crossing the mountains on my skis for almost 400km.

Lost and Alone in the heart of the Tien Shan. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E6 - Arctic Circle and Aurora Borealis. Home Movie DENGAN BASIKAL AKU MENJELAJAH.

When I was a young boy when I was helpless when my dreams were wild and infinite I used to dream a lot. Pengembaraan Bermula Malay with English subtitlesMy first 30 minutes show documentary where I cycled in I. Dengan Basikal Aku Menjelajah.

Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E4 - Cycling In Scotland Autumn. There were no cameraman or production crew involved. Aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus pergi baik.

Taking his time alone on a bicycle its a one mans journey to the unknown. I had a dream that Im moving slowly with my horses through trees in the high mountains surrounded by beautiful endless grassland with rivers flowing in between coming from the high snowcapped. DENGAN BASIKAL AKU MENJELAJAH.

Music by Philip Curran. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Last week bercerita dengan staf jabatan lain kat kafe.

Episod ini dia lagi ke Islandia ketika musim panas. Dengan Basikal Aku Menjelajah With a Bicycle I Explore is a travelogue style documentary on Zaharizs experiences traveling and exploring the world. 14445 Juanita Dr NE Kenmore WA 98028.

Inspiring and especially because it was a one man expedition much like mine. Tujuan penjelajahan ini katanya ingin mendekatkan diri dengan Yang Maha Esa melihat keindahan alam ciptaanNya ingin mencari dan mengenal dirinya sendiri mencari pengalaman baru dan erti kehidupan. Trailer Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2.

Pengembaraan Berakhir Malay with English subtitles I ended my cycling journey in Trondheim before taking train back to Sweden to end my journey and flew back to Asia. Dengan Basikal Aku Menjelajah. This documentary is presented in the Malay language as Zahariz can best express his emotions through his mother tongue.

Sekali dia cerita pasal Zahariz ni. Baca tajuk pun cam dah best. Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 is a travelogue documentary on Zaharizs journey hauling his bicycle traveling slowly from Mongolia to Kyrgyzstan through China.

Dengan Basikal Aku Menjelajah Episode 1 Season 1. Ke Banjaran Himalaya Malay with English subtitlesI flew to Bhutan from Singapore to start my journey into. Montage Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 1.

Kisah saudara Zahariz seorang anak Malaysia yang menjelajah keseluruh dunia menaiki basikal. Dengan Basikal Aku Menjelajah Episode 1 Season 4. Montage Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 1 Youtube Keyakinan dalam diri Syahir semakin bertambah dengan kata-Bab 11.

Setiap Ahad 830 Malam TV Alhijrah. Dengan Basikal Aku Menjelajah S1E1 - Cycling In Iceland Summer. A draft edit video on my first hour after arriving in Iceland.

Dalam artian kita harus melakukan segala sesuatu dalam hidup kita sepenuhnya. Dengan Basikal Aku Menjelajah Episode 8 Season 1. Panjang jugak kisah dia korang boleh baca sendiri la dekat.

This time his trip will have no destination the idea is to get lost deep inside nowhere.


Dengan Basikal Aku Menjelajah Diary Of A Traveller


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 Episod 8 Youtube


Stream Philip Curran Listen To Dengan Basikal Aku Menjelajah 1 4 With Bicycle I Travel Playlist Online For Free On Soundcloud


Dengan Basikal Aku Menjelajah Musim 4 Mendaki Ke Bumbung Dunia Sensasi Selebriti


Dengan Basikal Aku Menjelajah Tv Alhijrah


Bike Tour 2011


Dengan Basikal Aku Menjelajah Diary Of A Traveller


Shahnaaz Shafi Transaction Risk Investigator Amazon Linkedin


With Bicycle I Travel Dengan Basikal Aku Menjelajah Album By Philip Curran Spotify


Montage Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 1 Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Trailer 2012


Impian Travel Solo Bawa Gadis Ini Berkayuh Basikal Hampir 3 Bulan Di New Zealand


Zahariz Facebook


Dengan Basikal Aku Menjelajah Diary Of A Traveller


Dengan Basikal Aku Menjelajah Tv Alhijrah Programmer By Day Lifestyle Bloggger


Singgora Dengan Berbasikal Aku Menjelajah Ada Antara Facebook


Dengan Basikal Aku Menjelajah S4e6 Cycling Towards Solukhumbu Nepal Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 Episod 8 Youtube


Dengan Basikal Aku Menjelajah Season 2 Episod 3 Youtube

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel